Com ens afecten les noves tecnologies?

dimarts, 3 de novembre del 2009

ANUNCI



ANUNCI D'AXE


Des de un primer moment, sabria que parlaria del masclisme de la societat, ja que crec que és un dels topics més destacats en la publicitat actual. Vaig pensar, en col·locar un anunci de neteja, o de menjar, en els quals sempre les protagonistes són les dones (ja que en la societat tradicional, eren elles les que s'encarregaven tant d ela neteja com del menjar). Un altre punt en el que vai pensar, van ser els anuncis de cotxes, en els quals la majoria de vegades el conductor és un home, i sinó la veu en off que surt de fons, el narrador, ho és també. Les dues idees es debatien el meu cap, però com no sabia exactament quina posar, vaig decidir posar al youtube anuncis masclistes, i així va ser com em van sortir els anuncis d'Axe, amb els quals jo encara no havia pensat. Mirant-los tots, vaig decantar-me per aquest.
En l'anunci que he escollit, es veu com un home utilitza sabó rosa (ho relaciona amb la dona ,el rosa es veu que és un color femení), el noi es dutxa i co m utilitza aquell sabó actúa vers una dona, se li accentúa el seu caire romàntic i les seves gane sper contreure matrimoni. L'anunci acaba quan l'home canvia de sabó, i utilitza AXE, el que fa que es converteixi en un "macho men" i les dones l'estimin.

CLUB DE FANS